Retouren en service

 

Niet tevreden

Bij Zintzo kun je een artikel binnen 14 dagen na ontvangst gratis ruilen of retourneren. Hier vind je antwoord op al je vragen rondom de voorwaarden en vraag je gemakkelijk een ruil of retour aan.

14 dagen bedenktermijn

Toch niet tevreden met jouw aankoop? Dan kun je deze terugsturen binnen veertien dagen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Twijfel je nog? Neem dan even contact met ons op.

Ruilen en retourneren

Wil je jouw bestelling of een artikel retourneren? Gebruik dan ons retouren formulier. Wij betalen je binnen 5 werkdagen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ons betaald hebt.

Uitzonderingen

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Bij binnenkomst worden de producten door ons zeer grondig gecontroleerd. Indien het vermoeden bestaat dat het product is gebruikt of geopend, behouden wij ons het recht voor om een geretourneerd product te weigeren en in dat geval wordt het aankoopbedrag niet uitgekeerd.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Zintzo B.V.
John F. Kennedylaan 239
5981WZ Panningen
Nederland

E-mail: klantenservice@zintzo.nl
Website: www.zintzo.nl

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.