Contactformulier

Voor al je vragen op- en/of aanmerkingen vul je het onderstaande formulier in.








Verplichte velden *

Klantenservice

 

We hopen dat jouw online ervaring bij Zintzo Cosmetics naar alle tevredenheid is. Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht je toch geen antwoord op jouw vraag vinden, of kom je er zelf niet helemaal uit? Dan helpt onze klantenservice jou graag verder.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestel je vóór 22:00u dan wordt jouw pakket binnen Nederland, mits alle artikelen voorradig zijn, de volgende dag (m.u.v. zondag) bezorgd. De bezorgtijd naar België & Duitsland is 1 - 3 werkdagen. Voor alle overige landen is de bezorgtijd aangegeven bij verzending & bezorging. Als de levertijd onverhoopt langer is, nemen wij hierover contact met je op. Jouw bestelling wordt door PostNL bezorgd. Door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat de levertijd afwijkt.

Wanneer je na 3 werkdagen na ontvangst van onze verzendbevestiging nog geen pakket ontvangen hebt, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0)77-208 6042  of per mail via service@zintzo.nl. Wij starten dan een onderzoek naar jouw zending.

Voor levertijden voor landen buiten Nederland zie: verzending & bezorging.

Brengt Zintzo bezorgkosten in rekening?

Nee, bij bestellingen binnen Nederland, Belgïe & Duitsland brengen wij geen bezorgkosten in rekening. Voor alle overige landen zie: verzending & bezorging.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt onder andere betalen met iDEAL, Credit Card & Paypal. Voor alle betaalmogelijkheden zie: betaalmethoden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling defect of beschadigd wordt afgeleverd?

Neem in dit geval even contact met ons op. Afhankelijk van het defect of de beschadiging zorgen wij dan voor een passende oplossing.

Kan ik een bestelling retourneren?

Toch niet tevreden met je aankoop? Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van reden het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Dus bekijk het product gerust zoals je in een winkel zou doen. Voorbeeld: haal een tube crème uit het doosje en bekijk hem van alle kanten, maar draai de dop er niet af. Twijfel je nog? Neem dan even contact met ons op. Voor meer informatie zie: retouren en service.

Kan ik gebruikte artikelen retourneren?

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Bij binnenkomst worden de producten door ons zeer grondig gecontroleerd. Indien het vermoeden bestaat dat het product is gebruikt of geopend, behouden wij ons het recht voor om een geretourneerd product te weigeren en in dat geval wordt het aankoopbedrag niet uitgekeerd.

Welke producten kan ik het beste gebruiken?

Voor een gedegen product advies kun je gebruik maken van ons product advies formulier. Door middel van deze vragenlijst adviseert onze Zintzo Skincare Expert welke producten het beste bij u passen. Vul je het formulier liever niet in of heb je een andere vraag, bel of mail ons dan even of gebruik het contactformulier op deze pagina.

Geen antwoord op jouw vragen?

Ons team staat klaar om jouw vragen te beantwoorden. Het kiezen van het juiste product is niet altijd eenvoudig, bel of mail daarom gerust voor advies. Heb je een vraag over de status van jouw bestelling, de levertijd of een retour? Of heb je een klacht, aarzel niet maar bel of mail ons direct, we zullen altijd proberen een passende oplossing te bieden.

Onze klantenservice is tijdens werkdagen telefonisch bereikbaar van 9:00u - 12:00u en van 13:00u - 17:00u. Op zon- en feestdagen is onze klantenservice gesloten.

Zintzo B.V.
John F. Kennedylaan 239
5981WZ Panningen
Nederland

KVK: 75350238
BTW: NL860249013B01

info@zintzo.nl
+31 (0)77 208 6042